رأی اکثر گیمرهای حرفه‌ای در کنسول‌های بازی سونی یا PS به‌خوبی شناخته می‌شود.

گیفت کارت PS، به عنوان یک کلید دسترسی رایگان، سریعترین مسیر ورود به دنیای گسترده بازی‌های جدید آنلاین سونی محسوب می‌شود.

در این بررسی از گیفت استاپ، ما به تحلیل گیفت کارت پلی استیشن، کاربردها، مزایا، و راهکارهای تهیه آن پرداختیم.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

این نوع کارت اعتباری به شما امکان می‌دهد تا محصولات یا خدمات متنوعی را از شرکت‌های صادرکننده این کارتها خریداری کنید. گیفت کارتPS، یک کارت پیش‌پرداخت از سونی است و شامل گیفت کارت PS پلاس، گیفت کارت Playstation، و گیفت کارت playstation now نیز می‌شود.

چرا گیفت کارت پلی استیشن؟

کاربران ایرانی به دلیل تحریمات، با مشکلات پرداخت بین‌المللی روبه‌رو هستند و این گیفت کارت به عنوان تنها راه دسترسی به PS پلاس خدمت می‌کند. کد گیفت کارت PS با وارد کردن آن در اکانت پلی استیشن، امکان شارژ حساب و خرید بازی‌های مورد نظر از سونی مارکت را فراهم می‌کند.

استفاده از گیفت کارت PLAYSTATSION

این کارت به شما امکان می‌دهد به راحتی بازی‌های مورد علاقه را از خانه یا محل کارتان خریداری کرده و مستقیماً در کنسول خود آپلود کنید. همچنین، با این گیفت کارت می‌توانید به تماشای فیلم و سریال‌های فروشگاه سونی بپردازید و از تخفیف‌ها و بازی‌های رایگان ps پلاس بهره‌مند شوید.

گیفت کارت پلی استیشن

قیمت‌گذاری گیفت کارت پلی استیشن

این کارت‌ها با قیمت‌های مختلف، از 10 تا 100 دلار، در دسترس هستند. همچنین، گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز در نسخه‌های سه‌ماهه و یک‌ساله با قیمت‌های 25 و 60 دلار موجود است. هنگام خرید حتماً کشور خریداری شده با کشور حساب PS شما مطابقت داشته باشد.

جمع‌بندی:

گیفت کارت PS، یک راه سریع و موثر برای دسترسی به دنیای بازی‌های آنلاین سونی است، که به کاربران ایرانی نیز این امکان را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با فروشگاه